امنیت وب سایتامنیت وردپرسوصله آسیب پذیری

ساخت صفحه ورود سفارشی در وردپرس

پارس وی دی اس

آیا می خواهید یک صفحه ورود به سیستم وردپرس سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنید؟

اگر یک سایت عضویت وردپرس یا یک فروشگاه آنلاین دارید، بسیاری از کاربران شما اغلب صفحه ورود را مشاهده خواهند کرد. سفارشی کردن صفحه ورود پیش فرض وردپرس به شما امکان می دهد تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید.

در این راهنمای نهایی، راه‌های مختلفی برای ایجاد یک صفحه ورود به سیستم وردپرس سفارشی به شما نشان می‌دهیم. همچنین می توانید از این آموزش برای ایجاد یک صفحه ورود به سیستم ووکامرس سفارشی نیز استفاده کنید

سفارشی سازی صفحه ورود به وردپرس

در این راهنما موارد زیر را یاد خواهید گرفت

 

چرا یک صفحه ورود به سیستم وردپرس سفارشی ایجاد کنیم؟

وب سایت وردپرس شما دارای یک سیستم مدیریت کاربر قدرتمند است . این به کاربران اجازه می دهد تا در فروشگاه های تجارت الکترونیک ، وب سایت های عضویت و وبلاگ ها حساب ایجاد کنند .

به طور پیش فرض، صفحه ورود به سیستم، نشان تجاری و لوگوی وردپرس را نشان می دهد. اگر یک وبلاگ کوچک دارید یا تنها فردی هستید که به مدیریت دسترسی دارید، خوب است

چرا یک صفحه ورود به سیستم وردپرس سفارشی ایجاد کنیم؟
با این حال، اگر وب سایت شما به کاربران اجازه ثبت نام و ورود به سیستم را می دهد، یک صفحه ورود سفارشی تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

اگر صفحه ورود به وردپرس شما شباهتی به وب سایت شما نداشته باشد، ممکن است برخی از کاربران مشکوک شوند. اگر از لوگو و طرح خود استفاده کنید، احتمالاً احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

در نهایت، صفحه ورود پیش فرض حاوی چیزی جز فرم ورود نیست. با ایجاد یک صفحه ورود سفارشی، می توانید از فضا برای تبلیغ سایر صفحات یا پیشنهادات ویژه استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به چند نمونه از طراحی صفحه ورود به سیستم وردپرس سفارشی بیندازیم

 

نمونه های طرح ها برای صفحه ورود به وردپرس

صاحبان وب سایت می توانند صفحه ورود به وردپرس را با استفاده از سبک ها و تکنیک های مختلف سفارشی کنند. برخی یک صفحه ورود سفارشی ایجاد می کنند که از تم و رنگ های وب سایت آنها استفاده می کند. دیگران صفحه ورود پیش‌فرض را با افزودن پس‌زمینه، رنگ‌ها و لوگوی سفارشی تغییر می‌دهند.

در اینجا چند نمونه از آنچه ممکن است وجود دارد.

نمونه های طرح ها برای صفحه ورود به وردپرس

افزونه WPForms بهترین افزونه فرم تماس وردپرس در بازار است . افزونه آنها همچنین شامل افزونه ای برای ایجاد فرم های زیبای ورود و ثبت نام وردپرس است که در ادامه این مقاله به شما نشان خواهیم داد.

صفحه ورود سفارشی آنها از یک طرح دو ستونی استفاده می کند. ستون سمت چپ شامل فرم ورود به سیستم است و ستون سمت راست برای برجسته کردن تبلیغات و سایر فراخوان‌ها استفاده می‌شود.

صفحه ورود به سیستم آنها که در بالا نشان داده شده است به کاربرانشان اجازه می دهد تا از ویژگی های جدید مطلع شوند. از نام تجاری سفارشی، تصویر پس‌زمینه و رنگ‌های برند برای ایجاد یک تجربه ورود منحصر به فرد استفاده می‌کند

صفحه ورود سفارشی ژاکلین استیو

صفحه ورود سفارشی ژاکلین استیو

سابت Jacquelynne Steeves یک وب سایت هنری و صنایع دستی است که در آن نویسنده مطالبی در مورد تزئین خانه، ساخت لحاف، الگوها، گلدوزی و موارد دیگر منتشر می کند.

صفحه ورود آنها از یک تصویر پس زمینه سفارشی استفاده می کند که با موضوع وب سایت آنها با فرم ورود در سمت راست مطابقت دارد

وب سایت Church Motion Graphics

صفحه ورود سفارشی Church Motion Graphics

صفحه ورود این شرکت طراحی موشن گرافیک از پس‌زمینه‌ای رنگارنگ استفاده می‌کند که نشان‌دهنده موضوع کسب‌وکار آن‌ها است.

از همان هدر، پاورقی و منوهای ناوبری سایت در صفحه ورود استفاده می کند. خود فرم ورود با پس زمینه روشن بسیار ساده است

بررسی صفحه ورود سفارشی MITSloan

صفحه ورود سفارشی MITSloan

MITSloan Management Review از یک پنجره بازشو برای نمایش فرم ورود و ثبت نام استفاده می کند .

مزیت استفاده از پاپ آپ این است که کاربران می توانند بدون خروج از صفحه وارد شوند. آنها را از بارگذاری صفحه جدید نجات می دهد و تجربه کاربری سریع تری را ارائه می دهد.

اکنون، آیا آماده یادگیری نحوه ایجاد یک صفحه ورود سفارشی در وردپرس هستید؟

https://www-wpbeginner-com.translate.goog/plugins/how-to-create-custom-login-page-for-wordpress/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

پارس وی دی اس
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =

دکمه بازگشت به بالا